onsdag 6 februari 2013

Kort skoldag

Nu sitter jag i bibban medan de andra har gymppa. Slutade redan efter maten idag och hade bara två timmar, hehe :) Typiskt nog så kommer det inga bussar före klockan 1 så jag kan ändå inte slippa hem före det...

Tänkte ändå om en stund gå till punttisen och träna (det jag nu kan) medan jag väntar på att de andra också skall sluta.

Var förästen på fysioterapi igår och var faktiskt väldigt nöjd när jag kom hem. Och det berodde inte på att det var skönt att slippa därifrån utan för att jag faktiskt börjat tro att den är dumma foten kanske faktiskt kan bli bra någongång! Hon jag var hos var jätteduktig och jag fick hem, förutom lite övningar och sporttejp, också ett gott humör :D 

Men nu bär det av till punttis!

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar