onsdag 27 februari 2013

Min lilla gullunge

Förlåt att det har varit ganska trögt här på bloggen nu en tid, men om jag skall vara ärlig så vet jag inte riktigt vad jag skall blogga om... Det blir liksom bara vad som händer i min vardag och det är nu inte det intressantaste att läsa om förmodar jag, hehe... Men ändå...

På tisdagen blev det inte så väldigt roligt program. Vi åkte in till stan med hunden, till veterinären eftersom hon inte mått så bra den senaste tiden. Det visade sig att hon har inflammation i livmodern och måste opereras. Så på fredagen skall de dra upp magen på henne :( Jag är jätte nervös! Jag hoppas att allt skall gå bra och att hon skall bli frisk igen.
Just nu mår hon bra, hon är på antibiotika kur och är så pigg och glad som hon annars brukar vara. Jag hoppas verkligen bara att hon blir sitt vanliga jag igen.

Vår lilla dabbe. Även om hon kan vara väldigt envis och olydig ibland med sitt stora EGO så är hon ändå alltid vår lilla gullunge. Och jag älskar verkligen henne! Hon har gjort mitt liv så mycket bättre och man kan lita på att man alltid har en kompis som väntar på en när man kommer hem :)

Krya på dig din lilla dabbe!!






//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar