fredag 3 maj 2013

Rolig kväll och dåliga nyheter

Det var egentligen meningen att jag skulle blogga om vappen och första maj igår men jag hade ingen lust. Vi fick nämligen lite dåliga nyheter igår... Jag is inte berätta något mer, men jag kan säga att det inkluderade en olycka och t.o.m. ett dödsfall... :´( Det var inte någon jättejättenära men nog någon vi kände väl. Det är alltid lika hemskt när någon går bort....

Men nu kommer lite roligare nyheter :)
Det blev en riktigt rolig vappenkväll för min del. Var som sagt med några kompisar till Pätkis på "fest" då hon fyllde år samma dag.
























Vi cyklade runt i byn mest hela kvällen men några kompisar. Det kom lite flera ennu sen på kvällen.


Dessutom gjorde jag något jag aldrig gjort förut: åkt mopobil! :) Jag fick dessutom också köra den! Alltså inte på vägen såklart men där på gården :)


Vi kom tillbaka först sent på kvällen och då stod vi ute vid kokkobrasan och grillade korv.

Vi somnade kanske lite efter två på en obekväm luftmadrass och ett leende på läpparna. Rolig dag var det! :)

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar