onsdag 8 maj 2013

Veckoslutet (fast det var en tid sen..)

Hejjsan allesammans!! Hoppas ni har haft en bra början på veckan :)

Tänkte berätta lite om vad jag har gjort den senaste tiden, det har varit lite dålig uppdatering här igen, sorry!!

Från lördag till söndag var jag och några gulliga människor samlade på tjejövernattning, jeee! :D Det blev tredje gången och det var lika roligt som alltid :) Vi bakade cupcakes, for på picnick, såg på ishockey, talade, såg på film m.m. Tack igen en gång alla människor som gjorde övernattningen så bra! :)



Senare på söndag for jag iväg på årets första släggtävling. Med tanke på att jag har tränat två gånger det här året kan man ju säga att det gick ganska ok. Nytt årsbästa i varje fall (surprise, suprise!!!) Lite på 37 m så helt okej...
Senare på kvällen blev det tjejmiddag hos L som hade lagat mat med temat: USA, så man kände sig smått fetto när man gick hem, men gott var det i alla fall! :D

Slarvig som jag är glömde jag kameran hemma till middagen, så jag lånade Ronjas bild, hoppas det är okej...?

Det var mitt veckoslut det :))

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar