söndag 7 juli 2013

Normi sommarlovs-vecka :)

Den här veckan har varit en sån där riktigt skön sommarlovs-vecka. Jag har njutit fullt ut av sommarvärmen där ute så har inte gett mig tid att sitta inne framför datorn och blogga. Men nu kommer en liten uppdatering om min vecka med några ord och bilder:

Måndag: En fin dag. Min kära vän E fyllde 15 år så några vänner åkte ut till hennes holme för att fira det :) Det var riktigt roligt! Och grattis ännu en gång!


Tisdag: Slapp dag. Var mest hemma. Några kompisar kom hit en stund. På kvällen for vi och simma till stranden med några andra kaverin :)


Onsdag: Då var jag faktiskt riktigt aktiv. Jag var till och med två gånger på länk på en dag :) På dagen cyklade vi till grillen med syrran och I och E, vilket blev ungefär 16 km. På kvällen träffade jag även V som jag inte sett på hela sommaren så det var riktigt kiva det också :)


Torsdag: Då åkte jag och ett helt gäng kompisar iväg till Borgbacken, som ju också hör sommaren till. Blev en lång dag då vi var där ända från 11 till 6. Men det var riktigt skojj och jag var faktiskt varit i Ukko också, så nu var det gjort ;)


Fredag: Mamma, syrran och jag åkte iväg till mofa och var på stranden hela dagen. Nu har småkusinerna från Skottland kommit hit så vi var med dem en hel del :) På kvällen blev det bastu. Vi sov där över natten.


Lördag: Åkte ut med båten på dagen och var sedan en stund på stranden. Sedan åkte vi tillbaka hem och gjorde inte så mycket mer.


Söndag: Pappa kom äntligen hem från sin veckas seglingskurs. Och har fått en hel del nyttigt fixat :)

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar