måndag 26 augusti 2013

Vi är med i FM-serien!!!!!!!!!!!!!!!

Omg omg omg omg!!! Hahah :D Ja så är faktiskt fallet! Tänk, vi är faktiskt med i FM-serien för innebandy! Alltså hör vi till de 10 bästa lagen i hela Finland! Kan fortfarande inte fatta...


Nåja, i alla fall, två matcher på löradgen. Vi vann båda överlägset; 9-4 och 10-2.


Två matcher på söndagen. Det var lite jämnare matcher och vi spelade båda jämt 1-1 och 2-2. Men det räckte för att slippa till FM! :)


Det var en jätterolig liten resa och hela laget blev som en liten familj! <3 Det blev så konstigt att vara i skolan och jag längtade bara till kvällens träningar hela dagen heheh :)

Ei se määrä van se laatu <3

Som ni säkert förstår så kommer jag nu satsa allt på innebandyn och då kommer bloggen alltså komma i andra hand, efter säbä, skolan, vännerna och allt annat jag har för mig. Men jag skriver då jag hinner och har lust x)

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar