onsdag 20 november 2013

Dentjogondenovembertvåtusentretton

Nu har jag börjat bli van med min prao-plats och "gå på jobb" så att säga. Oj, vad det kändes formellt att säga haha. Men det flyer på och jag trivs nog :) Har fått göra allt möjligt. Det är nog ett omväxlande jobb. Har bl.a. varit med och hållit vattengympa, olika grupper och fått se hur man undersöker patienter. Riktigt lärorikt! Vet nu inte om det finns så mycket att säga såhär annors...

Har fortfarande inte vågat börja träna. Känns ännu också i revbenen så fort jag gör något mer ansträngande. Dock var jag igår på 1½ h powerwalk med hunden och det var riktigt skönt att få röra på sig :)

Ja, vad skall man annat säga? Vi är halvvägs till fredag. Jeeyy! ;)

Bästa mellanmålet!! :)


//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar