lördag 9 november 2013

Inte kul...



Ligger hemma i soffan och tycker synd om mig själv... Det tar så ont att andas. Varenda gång jag rör mig värker det.

Orsak: Föll igår på innebandyträningarna. Mitt i allt flög jag handlöst framåt och landade med bröskorgen rakt mot kanten på laitan. Först blev jag bara mest rädd och tappade andan. Men efter att jag steg upp och andades lite kändes det bättre. Fortsatte hela träningarna igenom men först då jag vaknade på natten av att jag vände mig märkte jag hur ont det gjorde. Hela dagen har det värkt och jag börjar undra om jag har något brutet i revbenen...

Är bara så irriterad då man inte kan göra något!! Bara att andas känns fel. Jag vill inte vara skadad igen, jag vill vara frisk och kunna springa och hoppa och skratta :(

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar