torsdag 5 december 2013

Middag

Först vill jag be om förlåtelse eftersom det var meningen att jag skulle blogga igår men eftersom det var hjälppisutbildning så fick det bli idag istället.
Men vad jag ville berätta var att på tisdagen var det igen dags för "gamla" kompisgänget att träffas och äta middag tillsammans. Precis som alltid var det god mat och trevligt sällskap. Det blev mycket skratt och konstigt nog hade jag lite speciella bilder och filmer på kameran när jag kom hem :)) Vad månne det berodde på? I alla fall, detta bjöds det på denna gång:


Grönsallad med mozzarella och basilika


Lasagne


Chokladfondant med jordgubbar och passionsfrukt

Allt var mycket godare än vad det ser ut på mina väldigt brusiga och dåliga bilder... Men gott var det i alla fall!
Och som sagt blev det en del lite speciella bilder men jag sparade dom värsta till något senare tillfälle om det skulle behövas... :P



//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar