söndag 1 december 2013

Sååå bra!!

Igår blev en bra dag. Det började med att jag, Ida och Vickan satte oss på bussen till stan där vi mötte upp Emilia. Vi gick omkring i lite butiker och kollade på julklappar en stund tills vi tyckte det var dags att äta. Då blev det blev wok för hela slanten.

 Sen var det dags för oss att dra iväg till bion där det skulle ses på Hungergames 2-Catching Fire. Och den var ju helt sjukt bra!! Alltså säkert den bästa filmen jag sätt <3 Det enda dåliga var väl slutet då... Två och en halv timme gick så snabbt att man blev helt chockad då det kändes som att den slutade mitt i. Nu väntar jag bara tills nästa film kommer ut!

Vi hann just och just med bussen hem och då blev jag och Ida ennu en stund hos Vickan och fira lillajul med julstjärnor och glögg. Mysigt <3

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar