fredag 31 januari 2014

Utmaning

Har har blivit utmanad av Elin (här hittar ni hennes blogg) och det ska ske på det här viset:

1. Berätta 11 saker om dig själv.
2.Svara på frågor den du fått utmaningen stält av.


Här kommer 11 saker om mig:
- Jag hatar stress
- Min stortå är väldigt begåvad (tänker inte berätta något mer om den saken)
- Jag kommit fram till att jag måste ha jätte svaga ben eftersom jag skadar mig väldigt lätt... :(
- Tycker om äventyr och att det händer oväntade saker i vardagen.
- Jag älskar att fota
- Gillar inte att tala inför mycket människor
- Jag älskar mat, och jag är stolt över det ^^
- Skulle kunna tänka mig att bli fysioterapeut/polis i framtiden
- Älskar att resa och se hur olika kulturer ser ut i olika länder
- Träningsvärk är det bästa som finns då du känner att du verkligen gjort något
- Tycker det är viktigt att hålla traditioner och högtider


Här kommer de frågor jag fått och svaren på dem:

1. Vad för sorts mat tycker du inte om?Tycker om typ allt haha, men jag är inte jätteförtjust i hamburgare faktiskt...
2.Om du hade en grön panda, vad skulle han/hon heta? Rolf ;)
3.Var tror du att du bor om 10år? Har absolut ingen aning men jag hoppas jag bor på någon fin plats :) 
4. Vad är din favoritfilm? Hungergames <3
5.Om du skulle få bo var som helst i hela världen, var skulle det vara? Det skulle vara jättecoolt att någongång bo i Australien..!
6. Varför började du blogga? För att jag ville ha en plats där jag kunde lägga upp mina bilder och på så sätt hålla fotandet vid liv.
7.Favoritämnen? 
Hussa och gympa
8.Saker du inte kunde leva utan? Vänner och familj 
9.Vad har du för sorts telefon? Samsung galaxy S4 mini
10.Favorit plagg? Huppare & jeans
11. Vilka socialanätverk besöker du dagligen?
 Beror på.. Men oftast fb och insta.


//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar