tisdag 29 juli 2014

Pmaki2014

Jag vet inte riktigt var jag skall börja. Det har hänt så mycket sen jag sist skrev fast det nu egentligen inte var så länge sen. Pieksämäki-lägret kunde inte ha blivit bättre. Det var en så otroligt bra gemenskap där och det känns som jag är en helt annan människa efter den här veckan. Har lärt känna nya människor och talat om precis allt mellan himmel och jord med fina vänner. Jag har sett en av mina bästa vänner blivit helad och suttit upp sent på kvällen och sjungit till gitarrmusik. Allt detta blandat med bra program, roliga aktiviteter, undervisning volleyboll, simning, musik, glass och mycket mer. Tack för en otroligt bra vecka! Helt klart sommarens höjdpunkt! <3








1 kommentar:

  1. Instämmer helt. Otroligt fina sommardagar och ett helt fantastiskt läger! <3 Nästa år igen!! :D

    SvaraRadera