måndag 29 september 2014

Chill med provvecka

Det har ju varit rätt så tyst här på bloggen den senaste tiden och det enda jag kan skylla på är att tiden helt enkelt räcker till. Studierna tar så otroligt mycket tid, i alla fall nu i början när man ännu inte riktigt är van. 

Sen förra tisdagen har jag haft min första provvecka. I början var det stressigt att hinna med allt. Dessutom ännu lite stressigare med tanke på att jag missade nästan hela förra vackan i och med Spenien-resan. Men det gick väl helt okej ändå och jag borde nog få godkännt i alla prov... Hoppas jag i alla fall!
Men nu är jag ledig i tre dagar framöver eftersom mina prov är över för denna gång. Så skönt verkligen!

Idag har jag sovit läänge och det har jag inte gjort på flera veckor. Välbehövligt. Sedan steg jag upp, städade lite, bakade semlor och nu ska jag ta och redigera lite bilder från Spanien. Ikväll blir det träningar efter en lång paus p.g.a. jobbig flunssa. Men ha det så gött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar