måndag 28 januari 2013

Både dåliga och bra nyheter...

Äntligen, änligen! Idag fick jag reda på vad som var fel i min fot! (Alltså för er som inte vet skadade jag foten för typ 3½ vecka sedan i en innebandymatch och den är fortfarande sjuk).

På fredagen var jag som sagt på magnetröntgen och idag ringde läkaren för att berätta vad han fått reda på. Det är alltså så här det står till:

Inget ben är av på utsidan, men innuti benet är något sönder, på två ställen och det är också uppsvullet innuti benet. Jag vet, det låter underligt, jag blev också fundresam när jag hörde det. Jag har aldig hört något liknande! Men så var det i varje fall...

Den bra nyheten är att man inte behöver operera eller något likanande men nu kommer den dåliga nyheten:
Jag får inte sporta eller annars röra på foten på 2 månader!!! :(

Jag som tycker att jag väntat aldeles tillräckligt i 3 veckor! Gaaahh! Jag kommer dö i AD/HD tills dess!!! Den ända saken jag för göra är att springa "vatten-springning" (?) ni vet att man har en såndär "flytvästliknande sak" på sig och springer i vattnet...

Skriver mera snart, jag har ju inte så mycket annat att göra nu ändå...

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar