söndag 27 januari 2013

Roligt veckoslut!

Dettta veckolsut har varit både roligt och ganska chill. Idag har jag typ inte gjort någonting alls medan gårdagen var full av en massa program.

Lördagen bestod av bl.a. partykväll med flickorna, träningar och matcher. 
Dagen började med en lång sovmorgon och en massa sånt där smått och gott morgonpyssel. Sen for jag och syrran med och kollade på gubbsport, hehe :) Pappa hade alltså innebandymatcher...

Klockan 4 blev det mera innebandy då det var egna träningar i kära gamla byslaget ;) Själv fick jag se på som vanligt...


På kvällen blev det ONEPIECE-Party hemma hos oss med tjejjerna. Vi åt pizza, såg på film, skrattade och annat najjs :D

Men nu måste jag laga mig färdig för ennu en ny vecka, ha det bra vänner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar