onsdag 16 januari 2013

Hemma

Bara för att informera er är jag hemma från körlägret igen. Kom hem redan på söndag kväll med bil, det tog 6 timmar...  Jag har bara inte kunnat blogga eftersom jag har jobbat på ett engelska projekt bl.a. Jag jobbade med det 4 (!) timmar igår.
Men vad jag egentligen skulle blogga om var körlägret.

Fotad av Pätkis

Som vanligt var det jätteroligt att se alla vänner igen. Det är så sorgligt att man får se dem så sellan när de bor så långt bort :(

Under lägrets gång hann vi göra rätt mycket fast det bara var två dagar långt.
Vi sjöng såklart en hel del, vi uppträdde också i en kyrka på söndag.

Fotad av Pätkis

Sedan blev vi helt besatta av ett spel på facebook som heter "Candy Crush Saga" :D Och vi höll på och spelade det hela tiden, hehe :)




Candy Crush!!! :DD

På lördag hade vi (som jag redan skrev i det förra inlägget) en hel gymnastiksal bokad åt kören så då kunde man bl.a. spela innebandy, badminton och volleyboll. De ordnade även olika tävlingar man kunde delta i.


Annars gjorde vi nu sådant där normalt, som att äta, sova (inte så hemskt mycket..), prata, skratta mm. :))

Men nu är man hemma igen och allt är som vanligt. Ha det bra alla mina vänner! :)

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar