fredag 18 januari 2013

TAMAGO (äggspelet)

Den här veckan när man gått omkring i skolan har man sett en massa människor som hållit på att hackat på sin mobilskärm.
Varför? Det finns ett nytt spel/app som kallas tamago som går ut på att man ska trycka på ett ägg 1 000 000 gånger.
Egentligen förstår jag inte idén med det men ändå blir man ju lite sådäär: "Jag ska klara det!" :) Men som tur har jag en så dålig telefon annars hade jag nog också laddat ner det så dabbe som jag är! :p

Men på en vecka har det spridit sig i skolan så att nästan alla har det och håller på att hacka på sitt ägg hela tiden. Ganska, jaa jag vet nu inte riktigt vad jag skall säga ^^

Så här ser det ut xd

Vojj huhhu, vart är den här världen på väg? Vem kommer på något sånt här...?

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar