torsdag 24 januari 2013

Läkarbesök

Kom alldeles just hem från stan. Det blev ett till läkarbesök för min del eftersom foten inte ennu heller är bra. Enligt läkarna i Uppsala var det endast ett ledband som var försträckt och att det skulle bli bra på en vecka eller så... Men idag är det exakt 3 veckor sedan jag skadade den i matchen så det verkar vara något annat som är på tok där inne...

Läkaren jag träffade idag skickade mig vidare till en magnetröntgen eftersom det inte syntes på vanliga röntgenbilder vad som var fel. Så imorgon ska man in till stan igen och gå på magnetröntgen för andra gången i sitt liv.
Hhmmm, vet nu inte riktigt vad jag ska säga om det här men man får bara hoppas på att vi får reda på vad det är som är fel och få något gjort åt det. Hoppas ni gör annat än springer överallt till en massa läkare hit och dit för det är inte roligt, ska ni veta!

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar