onsdag 13 mars 2013

Feeling healthy :)

Hejsan på er! Alltså jag tycker faktiskt att jag har varit ganska duktig den här veckan om jag får säga min åsikt :)

måndagen var jag till gymmet i en timme och gick sedan på ca en halv timmes länk med hunden.

tisdagen var jag på innebandyträningar, och jag var faktiskt med påriktigt första gången sen skadan. Gjorde lite lihaskunto + övningar jag fått från fysion. Dessutom var jag med i de övningar som jag kunde med resten av laget. Det var länge sedan och riktigt kuul!!

Idag har jag igen varit 1 ½ timme på gymmet. Efter skolan hållde dessutom jag och Pätkis en innebandyklubb för flickorna i lågstadiet inför skolmästerskapen.

Dessutom har jag varje dag ätit nyttigt och mångsidit. Det här är ett exempel på mitt morgonmål:



- Gröt med bananskivor
- Två skivor bröd med leverkorv och gurka
- Ett glas mjölk

Ha en bra dag!!

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar