tisdag 12 mars 2013

Here I am again!

Hej alla dabbar! Nu är jag tillbaka igen. Hela veckoslutet tillbringades som sagt i Österbotten och men nu är jag hemma igen :)


Som vanligt var det jätteroligt att träffa hela gänget igen :) Jag kommer nog att sakna dom, för nästa gång jag träffar dem är i maj!!!


Vi (jag och Pätkis) åkte iväg på fredagen genast efter skolan med tåg. Sedan sovde vi över i Jakobstad och nästa morgon for vi iväg till Vasa. Där sjöng vi och gjorde en massa roligt.


På söndagen övade vi till påskmusikalen och klockan 16 ungefär var det dags att åka hem. Men vårt tåg gick först klockan 18 så jag och Pätkis gick lite på stan efteråt, inte fört att några butiker var öppna, hehe :) Det slutade med att vi gick till Citymarket och till Subway för att äta dagens "middag" :)


Hem kom vi först klockan 23. Tur så började vi sent igår så man fick i varje fall lite sömn.

PS. Föresten, ni skall inte bry er om inlägget här under! Min vän chimpans  hade lite roligt xD

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar