onsdag 24 juli 2013

Ett år!!



Jag har tänkt och kommit på att det bara är ett år sedan jag lärde känna de här underbara människorna. 
Bara ett år! Tänk så mycket det har hunnit hända på den tiden!

För lite mer än ett år sen hade jag aldrig sett de här människorna och nu hör de till mina allra bästa vänner <3

Jag ville bara säga att jag är jätteglad att jag har lärt känna er och ni betyder verkligen väldigt mycket för mig! Vi har haft det så roligt tillsammans :)) Tråkigt bara att ni bor så långt bort så att man ser er så sellan :(

Hoppas det inte dröjer länge tills vi ses igen!!

//DabbeLina

4 kommentarer:

  1. Ysch va hemsk bild men så fiin text! <3 (: hoppas vi ses pånytt snart!!

    SvaraRadera
  2. Nå, int e den nu så farlig enligt mig ;) och jaa de ska vi hoppas :))

    SvaraRadera
  3. Aaaaaw va gulligt skrivet Anna :') ..tiden går snabbt då man har roligt ;D Vi har ju faktiskt jättemånga fina minnen tisammans fast vi bara ha känd varann i ett år jaa! :D Du betyder å myki fö mej ska du veet! Längtar tills nästa gång vi träffas :) (denhär kommentaren tänkt ja publicer fö läng sen men de bara kråta då så :P )

    SvaraRadera