måndag 22 juli 2013

Tonårsläger!!!

Jaha, så var också tonårslägret över. Ganska sorligt faktiskt.. Om ni frågar mig skulle jag tycka att det hade kunnat vara längre ;)

Det blev verkligen ett helt awesome läger med en massa roligt program och en massa härliga människor men så mycket sömn blev det inte.. Sista natten blev det kanske typ 3 timmar sömn för mig och ändå sov jag nästan mest av alla ;)

Alltså det skulle ta hela dagen om jag skulle berätta om hela lägret så jag tror jag lämnar bort detaljerna. Jag saknar allt redan nu fast det bara gått 2 dagar sen jag kom hem.. Ååååååh, jag längtar tillbaka!! <3

Jag tror inte jag fotade en enda seriös bild under hela lägret, men ni får nu nöjja er med det jag har att bjuda på :))

E x 2, sööta e nii!!

Mums mums!!

Pätkis x)

Här ligger vi alla i samma säng xD

Pojkarna hade roligt med våra kameror ;)

Tre pojkar myser i Ediths säng, haha :)

Här håller vi på och packar undan, snyft ;'(

Tråkigt att åka hem efter ett så roligt läger :'(


Det var allt för den här gången, ha det så bra!!

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar