måndag 16 september 2013

Bekännelser

1. Jag lagar alltid väckarklockan och ringa 10 minuter före jag egentligen stiger upp, för att jag alltid trycker två gånger på snooze-knappen.
2. När jag kommer hem från skolan slänger jag alltid upp håret i en hästsvans.
3. Jag älskar mat! Skulle säkert vara superfet om jag inte skulle sporta så mycket som jag gör...
4. Jag är jättedålig på att känna till skådespelare. Om någon säger ett namn som typ alla borde veta är det oftast så att jag inte har en aning om vem de pratar om.
5. Jag är bra på att övertyga lärare, så att de ofta tror att jag är bättre än jag egentligen är hehe..
6. Jag tycker om att läsa bloggar, och har säkert över 25 bloggar som jag läser, om inte varje dag, så åtminstone en gång i veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar