lördag 5 oktober 2013

Saturday








Idag är en bra dag. Det är så skönt med ett veckoslut utan en massa planerat. Idag fick jag sova tills jag
vaknade utan att väckanklockan skrek att jag skulle stiga upp.

Det som är mest värdefullt i mitt liv just nu är utan vidare tid. Tid att göra saker som jag vill. Tid att bara ta det lugnt och slappna av från all stress och vardag.

På schemat idag står det innabandy i skolan (första gången för i år) med det gamla gänget. Efter det blir det myskväll hos I&E framför tv:n med MGP. Precis som på gamla goda tiden haha ^^
I år är det faktiskt tre personer jag känner som ska vara med och delta i musiktävlingen för finlandssvenska 8-15 åringar. Så om ni inte har något annat att göra idag kl. 18 kan ni ju sätta er framför tv:n och slå på Yle Fem ;)

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar