måndag 10 mars 2014

Hjälppisveckoslut



Detta veckoslut har jag varit riktigt kyrklig av mig. För på lördagen kom nämligen några konfirmander från vår vänförsamling i Sverige hit. Vi som går hjälppisutbildningen hade som program att en hel kväll umgås med dem på lägergården där vi också hade vår skriba. Det blev mat, musik, presentationsrunda och lite lekar. Det levde inte riktigt upp till mina förväntningar måste jag säga men nu var det helt kul. Lite omväxling i alla fall.
På söndagen började jag dagen med en gudstjänst i kyrkan. Senare på kvällen bar det igen av till kyrkan för då var det dags för konsert med en gospelkör. Vi var riktigt vilda och dansade som bara den xd. Haha, nä men det var riktigt najs det med :)

Men idag är det måndag igen och en ny vecka... Idag ska jag föresten på mina första träningar på säkert 3 veckor. För först var det ju Kenya-resan och genast när jag kom hem var jag sjuk i en vecka och efter det har jag varit så flunssig (antagligen bihåleinfammation) att jag inte vågat mig iväg på träningar. Men idag blir det ändring på det och nu ska jag äntligen få röra lite på mig igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar