tisdag 2 april 2013

I'm back (but as a very tired girl...)

Gaaaaaahh!! Alltså hur kan man ha sååå huvudvärk som jag har?! Är sjukt trött och irriterad på allt som har med läxor, prov, projekt och skola att göra!

För er som inte vet kom jag hem från Sverige igår, dit jag var på 10 dagars skidsemester i Åre. Det var jätteskönt, roligt och njutbart men det som väntade här hemma var verkligen raka motsatsen...

Den här veckan skall jag ha 3 prov, ett projekt inlämnat och en massa läxor att ta igen :((
Kom idag hem först vid halv 6 efter att ha varit på mopokurs. Resten av kvällen har jag suttit och jobbat på projekt och läst på prov men ändå kan jag typ INGENTING!!!

Okej, nu måste jag åter gå tillbaka till pluggandet, men hoppas ni har något roligare att göra!

Ps. Kommer att dela upp resan i typ 3 inlägg med bilder och allt möjligt men det får nu vänta tills allt skolarbete är över...

DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar