måndag 27 maj 2013

Finally Fifteen!! :D

Idag, den 27 maj klockan 8 på kvällen firade jag 15 år här på jorden. För 15 år sen föddes jag på Helsingfors bb som ett litet skrynkligt russin och då kunde jag aldrig tro att mitt liv skulle se ut så här efter 15 år...

Min dag firades på detta vis:
På morgonen blev jag uppsjungen av min familj med en aning falsk sång och smootie på sängen ;)
Av familjen fick jag min fina mopo (som var höjdpunkten kan man säga fast jag redan haft den sen hösten) och sen en del småsaker :))
Sen var det en ganska normal skoldag, även om vi inte hade så mycket normala lektioner, dessutom var det uppflyttardag vilket betydde att alla små sexor kom på besök till stooora högstadiet xD
På kvällen blev det träningar :)

Jag kommer att fira för släkten imorgon och sen blir det världens största bileeeet sen på sommarn nångång, nåneej ja får lite se hur jag firar med kaverina :)

Ja det var det, 15 år men inte känner man sig så mycket klokare för det... :D

//DabbeLina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar