tisdag 17 juni 2014

Regn och rusk



Hade den värsta halvtimmen på länge idag... Idag var sista dagen på jobbet och vi hade inte många säckar kvar att räkna. Dock var vädret inte det bästa... Efter ungefär en timmes arbete började det blåsa riktigt ordentligt, nordanvind dessutom tror jag. För det första blev det iskallt, i alla fall för mig som endast hade en tunn rock och jeans på mig! Efter en stund började regnet ösa ner och snart förvandlades det till hagel. Att vara dyblöt samtidigt som det blåser iskallt ute i +4 graders (!!!) kyla är inte det roligaste man kan vara med om! Hade absolut ingen känsel i mina stackars små fingrar då jag kom hem.

Tur så kunde jag ta en varm dusch, sätta på onepiecen, laga en kopp varm kakao och se på det nya avsnittet av pretty little liars då jag kom hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar